Середа, 2024-05-15, 12:04 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

САЙТ ВОЛОДИМИРІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Економічний ринг
[ Викачати з сервера (135.5 Kb) ] 2013-10-01, 3:31 PM

ЕКОНОМІЧНИЙ РИНГ

 

Мета: закріпити економічні терміни і по­няття, вивчені на попередніх уроках, за допомогою героїв знайомих казок; роз­вивати творчі здібності, образне мислен­ня, уміння робити висновки; виховувати цілеспрямованість, уміння працювати в групі, культуру спілкування та повагу до співрозмовника, прагнення знати еконо­міку та жити за її законами.

Обладнання: круглі столи, за якими си­дять учасники гри, тлумачний словник, таблиця з написами країн та їх грошових одиниць, бейджики для кожного учасни­ка, скриньки для грошей, предмети для реклами, повітряні кульки із завданнями, мікрофон.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Учитель

В добрий день і в добрий час Завітали ви до нас. Всіх гостей ми в нас вітаємо, подивіться, що ми знаємо.

Учень

Ми вам раді, люди добрі, І вітаємо щиро вас Та запрошуємо ласкаво на урок у третій клас.

II. Основна частина

 Оголошення темп і мети

Сьогодні у нас незвичайний урок — казко­ва економіка. Проведемо ми його у формі економічного рингу, змагань між коман­дами учнів . Щоб дізнатись, що означає слово «ринг», заглянемо в тлумач­ний словник.

1-й учень (читає). Ринг (у перекла­ді з англ.) означає вид змагань, місце для змагань.

Учитель. Дякуємо за інформа­цію. Підніміть свої голівки. Подивіться мені в очі. Погляньте одне на одного. Усміхніться! Девізом нашого уроку будуть слова:

(Учитель читає з дошки)

Економіку щоб знати, Будемо плідно працювати!

 

Діяти — активно. Думати оперативно, Сперечатись доказово Для усіх обов'язково!

Він допоможе нам упоратись із завдання­ми, які принесли гості нашого заходу, стар­ші економісти школи, учні 10 класу. Вони теж вивчають економіку. Старшокласни­ки допомагатимуть вести ринг та стежити­муть за вашою роботою на уроці, а також будуть членами журі.

Кращих знавців економіки серед учнів З класу (вони обрали назву команди «Бізнесмени») просимо зайняти місце за столом ліворуч.

Учні стають біля свого стола. На столі табличка-гасло: «Якщо добре торгуватимеш, грошей ба­гато матимеш».

А знавці економіки  (команда під назвою «Комерсанти») за­ймають свої місця за столом праворуч.

Учні стають біля свого стола. На столі табличка - гасло: «Щоб грошики заробляти, треба розум гострий мати».

Перед тим, як ви сядете на свої робочі міс­ця, повідомте нам девіз своєї команди.

«Бізнесмени» Наш девіз —перемагати, Всі завдання розв'язати. Швидко все розрахувати і суперників здолати!

 «Комерсанти» Будемо швиденько, вміло Рахувати й міркувати,

Щоб із різних ситуацій вихід знайти і суперників перемогти!

(Усі сідають за столи.)

Учитель. Дякую вам! Тепер, шановні «Бізнесмени» та «Комерсанти», зверніть увагу на дошку. Вам представлений план наших змагань.

Завдання для кожного конкурсу в ході за­ходу пояснюватиму я та мої помічники.

План змагань (на дошці)

1 конкурс — «Представлення команд»,

2 конкурс — «Економічний ринг».

3 конкурс — «Фінансова розминка».

4 конкурс — «Ми — шоумени».

 

Сьогодні ви побуваєте в ролі бізнесменів та комерсантів, де своїм розумом, кмітли­вістю та винахідливістю під час гри будете заробляти казкові гроші.

Зароблені гроші будуть зберігатися в скриньках, які охоронятимуть казкові герої.

 

3-й учень. Ви будете не просто охо­роняти скриньки, але й вести облік заро­блених грошей. Для цього вам пропонує­мо ручку і аркуш.

1 - й учень. Тож коли всі організацій­ні питання вирішені, запрошуємо коман­ди випробувати свої сили, у 1 конкурсі — «Представлення команд».

Починаємо гру з команди учнів «Бізнесмени».

(Учасники команди підводяться.)

Команда «Бізнесмени»

1. Ми назву своєї команди обрали не ви­падково. Коли ми дізнались з історії економіки цікаві факти, про які ми зараз розкажемо, нам захотілось стати бізнесменами.


 2. Першими бізнесменами були купці та ремісники, люди, які самі виготовля­ли та продавали товари. Усі вони не тільки прагнули доходів, але й уміли віднаходити нові шляхи їх отри­мання.

3.  І з розвитком виробів й питва бажання людей до збагачення спричинило виник­нення нового виду професійної діяль­ності — бізнесу, або підприємництва.

4.  Людей цієї професії стали  називати бізнесменами, або підприємцями.

 

2-й учень. Слово надаємо команді «Комерсанти».


Ми люди дуже діловиті. І в бізнесі талановиті. Ми справами всіма керуємо  і наполегливо працюємо.

 

Команда «Комерсанти»

1. Ми свою команду вирішили назвати «Комерсанти», бо дізналися, що люди цієї професії дуже енергійні та запо­взятливі. Вони дбають про збільшення своїх доходів і для цього готові йти на ризик.

2.  Комерсант, бізнесмен, підприємець -   це слова синоніми.

3.  Дуже багато в цій професії залежить від особистих якостей людини та кмітливості, моральності, доброчин­ності.

4.  Професії цих людей  приносять ко­ристь суспільству, бо в процесі підпри­ємницької   діяльності    створюються товари та послуги, відбувається їх спо­живання та використання в господар­ській діяльності.

Усі   разом

Круг пальця нас не обведеш ми знаємо, що по чім і  як продати, де купити, щоб більше грошей заробити.

(Сідають)

Цей конкурс оцінювався у 5 балів. Для підбиття підсумку надаємо слово старшим економістам.

3-й учень. Ми уважно прослухали представлення ваших команд. Добре, що готуючись до цього конкурсу ви багато ді­зналися з історії економіки.

І -й учень оголошує підсумок за 1 конкурс.

Учите л ь.    Дякую    журі    за    роботу. Пропоную   вашій   увазі   2   конкурс «Економічний ринг».

Кожна команда відповідатиме на постав­лені запитання. Правильна відповідь оці­нюється в 1 казкову гривню.

2-й у ч е н ь. Ви повинні бути старан­ними, уважними, відповідати чітко і швидко, щоб поповнити бюджет скарб­ниці своєї команди.

 3-й учень. Якщо учасники команди «Комерсанти» не зможуть дати відповідь на якесь запитання, їм зможе допомогти команда «Бізнесмени», заробляючи цим додаткові гроші для своєї команди і на­впаки.

1-й учень. Першими свої завдання слухають «Комерсанти».

1. У казці «Рукавичка» господинею рука­вички стала Мишка. Як з позиції економіки можна назвати її мешканців?
(Орендатори)

2.   Яку економічну операцію здійснили Іван Царевич та сірий вовк в однойменній казці? Чому? (Бартер)

3.   Які гроші виникли першими: паперові чи металеві? (Металеві — монети)

4.   Відгадайте загадку і скажіть, яка нова професія людини допомагає працювати­ на землі? (Фермер)

5.Він керує, годує і поїть, оре і сіє, збирає й молотить. Знає, що люблять тварини і птиця, що і як готувати годиться, що продавати і що купувати. Як на світі добра наживати.

Де  і яким законодавчим документом  затверджено гривню як грошову одиницю нашої держави? (1996 р. Конституція України, ст. 99)

6. Пригадайте головних героїв казки «Бременські музиканти». (Осел, кіт, собака, півень) Яким економічним тер­міном можна назвати їхню діяльність? (Партнери) — 5 б.

2-й     учень.   Завдання для  команди «Бізнесмени».

1.   У казці «Пригоди Буратіно» Карабас Барабас був власником театру. Як з позиції економіки можна назвати театр?
(Приватна власність)

2.   Який з найголовніших законів бізне­су порушила Лисичка в українській народній   казці   «Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат»? (Чесність у відносинах з партнером) Чому? (Вона обміняла напівз'їдений пиріжок на бичка,тобто підсунула зіпсований товар.)

3.   Що називається «гривнею»? (Грошова
одиниця нашої країни)

4.   Відгадайте загадку і скажіть, де раніше зберігали гроші?

 

 

 

 

 

5.    


Учитель. Молодці! Можете відпочити і послухати, як відповідає команда Бізнесмени

Із глини родився, на кружалі вертівся, на вогні пікся, на базарі бував, людей годував. А як упав, то й пропав, ніхто не поховав. (Глиняний горщик)

5. Хто перший запровадив в Україні гро­ші — гривні? (Володимир Великий)

6. Пригадайте казку про Золоту рибку. Спробуйте назвати всі потреби, які виникли в бабусі і які намагалася за­довольнити Золота рибка. (Нове корито, нову хату, стати дворянкою, бути царицею, бути володаркою моріві щоб сама рибка їй служила — 56.}

Учитель. Підсумок конкурсу підіб'є  журі. Ми слухаємо вас.

3-й учень. Молодці! Усі дуже стара­лись. Приємно, що ви знаєте багато казок, умієте оперувати економічними терміна­ми (підбиває підсумок конкурсу).

Учитель. У наступному конкурсі, який має назву «Фінансова розминка», коман­ди продемонструють нам свої знання назв грошових одиниць інших країн.

1-й учень. Для участі в цьому кон­курсі запрошуємо до дошки по двоє учнів від кожної команди. Ваше завдання — по­єднати поняття: країну і її грошову одини­цю.

Категорія: Мої файли | Додав: nadin | Теги: навчання, Школа, урок економіки, нестандартні уроки
Переглядів: 1863 | Завантажень: 105 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz