Четвер, 2024-11-21, 11:01 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

САЙТ ВОЛОДИМИРІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Для вас,батьки!

 

 

17.01.2019 р.  відбулося чергове засідання батьківського всеобучу на тему "Що заважає і що допомагає дитині вчитися"

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

01.02.2018р. у нашій школі відбулися батьківські збори для батьків учнів 6 – 10 класів за таким планом:

  1. Виступ голови Володимирівської територіальної громади П.І. Довгого про відповідальність батьків за виховання дітей, про необхідність підняття престижу вчителя та про позитивну співпрацю вчителів, батьків та органів місцевого самоврядування у справі виховання дітей.
  2. Навчання батьківського всеобучу за темами:

«Роль сімейного виховання у формуванні особистості» - виступ соціального педагога школи Омельчак О.П.;

«Причини виникнення конфліктів та шляхи виходу із конфліктних ситуацій» - виступ практичного психолога школи Димніч Л.М. .

  1. Класні батьківські збори за темою «Причини низької успішності учнів та шляхи їх усунення».

 

 

 


*    *    *

 

 

 

 

 

 

 

 

Про підсумки проведення

VІІ Всеукраїнського мовознавчого конкурсу

з англійської мови «Гринвіч-2016»

та про підготовку до VІІІ Всеукраїнського

мовознавчого конкурсу «Гринвіч-2017»

 

  1. На виконання Указу Президента України №641 від 16.11.2015 року «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 07 лютого 2013 року № 105 «Про проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу з англійської мови "Гринвіч"», згідно з пунктом 1.2 розділу І Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, враховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових освітніх і культурних можливостей та забезпечення інтеграції України до європейського науково-освітнього простору Центром творчих ініціатив ЦТІ «Клєвєр» 30 листопада 2016 року було проведено ІІ Всеукраїнський мовознавчий конкурс з англійської мови «Гринвіч-2016» для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Конкурс започатковано з метою пошуку та підтримки талановитих школярів, розвитку інтересу до англійської мови та культури англомовних країн, активізації позакласної та позашкільної роботи з англійської мови, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності. Також участь в конкурсі дозволить майбутнім учасникам ЗНО отримати об’єктивне уявлення про рівень своєї підготовки на завершальному етапі, зокрема, визначити проблеми в роботі із тестовими формами контролю згідно вимог ЗНО.

За сім років існування конкурс став майданчиком для розширення можливостей та самореалізації в напрямі освоєння англійської мови для багатьох учнів в різних регіонах України.

  • конкурсу «Гринвіч-2016» виявили високий рівень професійної компетентності вчителів англійської мови, показали вміння педагогів-предметників використовувати в своїй діяльності широкий спектр стратегій навчання, ефективні форми і методи організації навчально-виховного процесу, про що засвідчили конкурсні результати учнівських робіт. Разом з тим конкурс виявив необхідність піднесення авторитету викладання шкільного курсу англійської мови як засобу гуманітарного розвитку учнів та формування їхньої комунікативної компетентності.

У 2016 році в «Гринвіч» грали в 17 районах Миколаївської області, а також в містах Южноукраїнськ та Миколаїв. Так, взагалі в Миколаївській області у грі взяли участь 5063 (з них 93 учні пільгових категорій) учнів 1-11 класів.

 

Результати по області ( у додатку №1)

Розподіл учасників гри за районами по області наведений у табл. 1.

 

Найменування району

Кількість по місту

Район

Взагалі

Арбузинський

162

127

289

Баштанський

 

49

49

Березанський

16

23

39

Березнегуватський

28

27

55

Братський

 

35

35

Веселинівський

 

15

15

Вознесенський

277

179

423

Врадіївський

 

 

 

Доманівський

 

24

24

Єланецький

 

30

30

Вітовський

 

82

82

Казанківський

141

27

168

Кривоозерський

40

89

129

Миколаївський

 

76

76

Новобузький

26

36

62

Новоодеський

 

 

 

Очаківський

145

31

176

Первомайський

154

71

225

Снігурівський

39

162

201

м. Южноукраїнськ

65

 

65

Санторна шк.інт. №4

 

 

94

м. Миколаїв

2828

 

2235

 

5063

 

Аналіз статистичних даних та конкурсних робіт вказує на особливу зацікавленість участі у грі учнів Арбузинського, Вознесенського, Казанківського, Кривоозерського, Очаківського, Первомайського, Снігурівського та міста Миколаїв.

Також високу активність виявили учні такіх шкіл

Вознесенських ЗОШ № 6,7,8

Очаківської ЗОШ № 2 ім. П. Шмідта

Первомайської ЗОШ № 4

Казанківської ЗОШ № 1

Казанківської гуманітарної гімназіяїї

Киряківської ЗОШ

Лисогірської ЗОШ № 1

Санаторна школа-інтернат № 4

  • кількість переможців по області - 832 учасники. Процентний показник призових місць відносно загальної кількості учасників, які взяли участь у конкурсі, становить 37 % .

Проте загальна кількість учасників порівняно з 2015 роком зменшилась на 23%.

 

За підсумками гри, відповідно до набраних балів, учасники нагороджені дипломами та подарунками.

Повідомляємо, що 8 Всеукраїнський мовознавчий конкурс з англійської мови «Гринвіч» відбудеться в середніх навчальних закладах України 05.12.2017 року.

Стати учасниками конкурсу можуть усі бажаючі учні без будь-якого попереднього відбору, які змагатимуться в десяти вікових категоріях: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 та 11 класи.

  • проводиться в школах за місцем навчання. Модератором конкурсу в області та місті Миколаєв є методист НМЦ Гайченко Ольга Василівна. Всі питання щодо організації конкурсу просимо задавати їй за телефонами 0509693994; 0634683870.

Підсумкову інформацію з результатами конкурсу буде надіслано до кожної школи, а також до методичних кабінетів та відділів освіти.

Сума внеску одного учасника складає 20,00 гривень. З кожного оргвнеску 1.00 грн. залишається в розпорядженні відповідального за проведення конкурсу в навчальному закладі для покриття поточних витрат, а саме: відправка заявки, відправка бланків відповідей, телефонні дзвінки тощо. Для певних категорій дітей участь безкоштовна (сироти та напівсироти; статус таких учасників обов'язково підтверджується документально при подачі заявки). Якщо кількість учасників не перевищує 10 осіб, цей навчальний заклад отримує завдання та бланки відповідей електронною поштою.

 

Для участі в конкурсі необхідно до 25 жовтня 2017 року подати заявку одним зі способів:

·заповнити заявку на сайті uclever.com або надіслати заявку та квитанцію про сплату організаційного внеску до

Оргкомітету електронною поштою greenwich@uclever.com

·надіслати письмову заявку та копію квитанції на поштову адресу:

ФОП Матвєєва С.А., а/с «Оргкомітет конкурсу», м.Київ, 03049.

вчителям міста необхідно до 25 жовтня 2017 року принести письмову заявку та кошти організаційного внеску В НМЦ (за адресою Пр. Леніна 166; Будинок вчителя).

Окрім конкурсу «Гринвіч», проводяться конкурси «Орлятко» (25.10.17; німецьке мовознавство), «Галлус» (29.09.17; французька мова).

Участь учнів у конкурсах здійснюється за їхнім бажанням.

Оргкомітет конкурсу звертається з проханням вчасно повідомити учнів та їхніх батьків про проведення конкурсу та оприлюднити інформаційні матеріали на сайті Вашої школи.



 

 

 


*    *    *

Сердечно вітаємо батьків, учнів школи та всіх мешканців села

зі святом Великодня.

Бажаємо вам і вашим родинам у ці весняні дні відчути повноту життя, щедроти української землі та родинне тепло.

Нехай Господь дарує вам любов, радість, мир та злагоду на довгі літа!
Христос Воскрес!



*     *     *

02.02. 2017 відбулися загальношкільні батьківські збори «Роль родини в розвитку морально-правових якостей підлітка» з порядком денним:

  1. Правове виховання – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості.
  2. Відповідальність батьків за належне виховання та забезпечення навчання дітей. Статистичні дані про злочинність підлітків.
  3. Взаємопорозуміння і взаємоповага. Як уникнути конфліктів з власними дітьми.
  4. Про стан відвідування учнями школи та робота по попередженню правопорушень серед неповнолітніх.
  5. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр.

 

На загальношкільні батьківські збори було запрошено головного лікаря Володимирівської лікарні Кузьму Н.О., яка прочитала лекцію про профілактику гепатиту, в зв’язку з тим, що зареєстровано випадки захворювання жителів Казанківського району на гепатит.

 

 

 

Педагогом – організатором Влощинською Л.О. було проведено батьківський всеобуч про шкідливий вплив інтернету на здоровя дітей.

 


*    *    *

                        


 

 

 

Школа спільно працює з батьками і громадськістю.

У 2 класі, класний керівник Митрофанова С.М., діє виставка робіт "Таланти моєї родини". Сім'ї Хрупало О., Малишева В., Лісовської А., Лощиніної А., Туболєва М., Тетерюка Н., Чернова Д., Данілової Т. представили свої вироби.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


*    *    *

Поради психолога батькам

Якщо:

  • Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
  • Дитину висміюють, вона стає замкнутою;
  • Дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною;
  • Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
  • Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
  • Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
  • Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  • Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
  • Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
  • Дитина росте в розумінні і дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Десять заповідей для мами

і тата майбутнього першокласника

  • Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу дома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».
  • Визначте загальні інтереси. Це можуть бути пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).
  • Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той й на інший продукт).
  • Не лайте, а тим більше – не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».
  • Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.
  • Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення – запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість, що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що вам це цікаво.
  • Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.
  • Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачачи світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.
  • Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Обов’язково вийде, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.
  • Не будуй те ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому.
  •  

ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ В ШКОЛІ ПЕРШОКЛАСНИКА

Аби навчання в школі було успішним, треба враховувати особливості адаптації дитини до шкільного життя. Взагалі, перший рік навчання особливо важкий для малюків. І адаптація може проходити по-різному. Значна частина дітей пристосовується протягом двох-трьох місяців навчання. Це виявляється в тому, що дитина звикає до колективу, ближче пізнає своїх однокласників, знаходить друзів. У дітей, які успішно пройшли адаптацію, переважають гарний настрій, бажання відвідувати школу, виконувати вимоги вчителя. Іншим дітям потрібно більше часу для звикання до шкільного життя. Вони можуть до кінця жовтня-листопада надавати перевагу ігровій діяльності, не одразу виконувати вимоги вчителя, з'ясовувати стосунки з однокласниками неадекватними методами, може з'явитися небажання вчитися. Це означає, що дитині особливо потрібна допомога. 

 

Рекомендації батькам, діти яких важко пристосовуються до шкільного життя: 

 

а) знати, в чому саме труднощі дитини (у спілкуванні з однокласниками, у навчанні, у відносинах з учителями); 

б) обов'язково спілкуватися з дитиною щодня (допомагати у навчанні, читати казки, надати елементарні знання про довколишній світ); 

в) розвивати моторику руки (різати папір, розфарбовувати, ліпити з пластиліну чи глини); 

г) привчати до самостійності; 

ґ) надати неважкі обов'язки по дому (годувати рибок, поливати квіти тощо).

 

Рекомендації батькам гіперактивних дітей

  • У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадк
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz