17.01.2019 р. відбулося чергове засідання батьківського всеобучу на тему "Що заважає і що допомагає дитині вчитися"
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
01.02.2018р. у нашій школі відбулися батьківські збори для батьків учнів 6 – 10 класів за таким планом:
- Виступ голови Володимирівської територіальної громади П.І. Довгого про відповідальність батьків за виховання дітей, про необхідність підняття престижу вчителя та про позитивну співпрацю вчителів, батьків та органів місцевого самоврядування у справі виховання дітей.
- Навчання батьківського всеобучу за темами:
«Роль сімейного виховання у формуванні особистості» - виступ соціального педагога школи Омельчак О.П.;
«Причини виникнення конфліктів та шляхи виходу із конфліктних ситуацій» - виступ практичного психолога школи Димніч Л.М. .
- Класні батьківські збори за темою «Причини низької успішності учнів та шляхи їх усунення».
* * *
Про підсумки проведення
VІІ Всеукраїнського мовознавчого конкурсу
з англійської мови «Гринвіч-2016»
та про підготовку до VІІІ Всеукраїнського
мовознавчого конкурсу «Гринвіч-2017»
- На виконання Указу Президента України №641 від 16.11.2015 року «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 07 лютого 2013 року № 105 «Про проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу з англійської мови "Гринвіч"», згідно з пунктом 1.2 розділу І Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, враховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових освітніх і культурних можливостей та забезпечення інтеграції України до європейського науково-освітнього простору Центром творчих ініціатив ЦТІ «Клєвєр» 30 листопада 2016 року було проведено ІІ Всеукраїнський мовознавчий конкурс з англійської мови «Гринвіч-2016» для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Конкурс започатковано з метою пошуку та підтримки талановитих школярів, розвитку інтересу до англійської мови та культури англомовних країн, активізації позакласної та позашкільної роботи з англійської мови, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності. Також участь в конкурсі дозволить майбутнім учасникам ЗНО отримати об’єктивне уявлення про рівень своєї підготовки на завершальному етапі, зокрема, визначити проблеми в роботі із тестовими формами контролю згідно вимог ЗНО.
За сім років існування конкурс став майданчиком для розширення можливостей та самореалізації в напрямі освоєння англійської мови для багатьох учнів в різних регіонах України.
- конкурсу «Гринвіч-2016» виявили високий рівень професійної компетентності вчителів англійської мови, показали вміння педагогів-предметників використовувати в своїй діяльності широкий спектр стратегій навчання, ефективні форми і методи організації навчально-виховного процесу, про що засвідчили конкурсні результати учнівських робіт. Разом з тим конкурс виявив необхідність піднесення авторитету викладання шкільного курсу англійської мови як засобу гуманітарного розвитку учнів та формування їхньої комунікативної компетентності.
У 2016 році в «Гринвіч» грали в 17 районах Миколаївської області, а також в містах Южноукраїнськ та Миколаїв. Так, взагалі в Миколаївській області у грі взяли участь 5063 (з них 93 учні пільгових категорій) учнів 1-11 класів.
Результати по області ( у додатку №1)
Розподіл учасників гри за районами по області наведений у табл. 1.
Найменування району |
Кількість по місту |
Район |
Взагалі |
Арбузинський |
162 |
127 |
289 |
Баштанський |
|
49 |
49 |
Березанський |
16 |
23 |
39 |
Березнегуватський |
28 |
27 |
55 |
Братський |
|
35 |
35 |
Веселинівський |
|
15 |
15 |
Вознесенський |
277 |
179 |
423 |
Врадіївський |
|
|
|
Доманівський |
|
24 |
24 |
Єланецький |
|
30 |
30 |
Вітовський |
|
82 |
82 |
Казанківський |
141 |
27 |
168 |
Кривоозерський |
40 |
89 |
129 |
Миколаївський |
|
76 |
76 |
Новобузький |
26 |
36 |
62 |
Новоодеський |
|
|
|
Очаківський |
145 |
31 |
176 |
Первомайський |
154 |
71 |
225 |
Снігурівський |
39 |
162 |
201 |
м. Южноукраїнськ |
65 |
|
65 |
Санторна шк.інт. №4 |
|
|
94 |
м. Миколаїв |
2828 |
|
2235 |
|
5063 |
Аналіз статистичних даних та конкурсних робіт вказує на особливу зацікавленість участі у грі учнів Арбузинського, Вознесенського, Казанківського, Кривоозерського, Очаківського, Первомайського, Снігурівського та міста Миколаїв.
Також високу активність виявили учні такіх шкіл
Вознесенських ЗОШ № 6,7,8
Очаківської ЗОШ № 2 ім. П. Шмідта
Первомайської ЗОШ № 4
Казанківської ЗОШ № 1
Казанківської гуманітарної гімназіяїї
Кир’яківської ЗОШ
Лисогірської ЗОШ № 1
Санаторна школа-інтернат № 4
- кількість переможців по області - 832 учасники. Процентний показник призових місць відносно загальної кількості учасників, які взяли участь у конкурсі, становить 37 % .
Проте загальна кількість учасників порівняно з 2015 роком зменшилась на 23%.
За підсумками гри, відповідно до набраних балів, учасники нагороджені дипломами та подарунками.
Повідомляємо, що 8 Всеукраїнський мовознавчий конкурс з англійської мови «Гринвіч» відбудеться в середніх навчальних закладах України 05.12.2017 року.
Стати учасниками конкурсу можуть усі бажаючі учні без будь-якого попереднього відбору, які змагатимуться в десяти вікових категоріях: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 та 11 класи.
- проводиться в школах за місцем навчання. Модератором конкурсу в області та місті Миколаєв є методист НМЦ Гайченко Ольга Василівна. Всі питання щодо організації конкурсу просимо задавати їй за телефонами 0509693994; 0634683870.
Підсумкову інформацію з результатами конкурсу буде надіслано до кожної школи, а також до методичних кабінетів та відділів освіти.
Сума внеску одного учасника складає 20,00 гривень. З кожного оргвнеску 1.00 грн. залишається в розпорядженні відповідального за проведення конкурсу в навчальному закладі для покриття поточних витрат, а саме: відправка заявки, відправка бланків відповідей, телефонні дзвінки тощо. Для певних категорій дітей участь безкоштовна (сироти та напівсироти; статус таких учасників обов'язково підтверджується документально при подачі заявки). Якщо кількість учасників не перевищує 10 осіб, цей навчальний заклад отримує завдання та бланки відповідей електронною поштою.
Для участі в конкурсі необхідно до 25 жовтня 2017 року подати заявку одним зі способів:
·заповнити заявку на сайті uclever.com або надіслати заявку та квитанцію про сплату організаційного внеску до
Оргкомітету електронною поштою greenwich@uclever.com
·надіслати письмову заявку та копію квитанції на поштову адресу:
ФОП Матвєєва С.А., а/с «Оргкомітет конкурсу», м.Київ, 03049.
вчителям міста необхідно до 25 жовтня 2017 року принести письмову заявку та кошти організаційного внеску В НМЦ (за адресою Пр. Леніна 166; Будинок вчителя).
Окрім конкурсу «Гринвіч», проводяться конкурси «Орлятко» (25.10.17; німецьке мовознавство), «Галлус» (29.09.17; французька мова).
Участь учнів у конкурсах здійснюється за їхнім бажанням.
Оргкомітет конкурсу звертається з проханням вчасно повідомити учнів та їхніх батьків про проведення конкурсу та оприлюднити інформаційні матеріали на сайті Вашої школи.
* * *
Сердечно вітаємо батьків, учнів школи та всіх мешканців села
зі святом Великодня.
Бажаємо вам і вашим родинам у ці весняні дні відчути повноту життя, щедроти української землі та родинне тепло.
Нехай Господь дарує вам любов, радість, мир та злагоду на довгі літа!
Христос Воскрес!
* * *
02.02. 2017 відбулися загальношкільні батьківські збори «Роль родини в розвитку морально-правових якостей підлітка» з порядком денним:
- Правове виховання – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості.
- Відповідальність батьків за належне виховання та забезпечення навчання дітей. Статистичні дані про злочинність підлітків.
- Взаємопорозуміння і взаємоповага. Як уникнути конфліктів з власними дітьми.
- Про стан відвідування учнями школи та робота по попередженню правопорушень серед неповнолітніх.
- Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр.
На загальношкільні батьківські збори було запрошено головного лікаря Володимирівської лікарні Кузьму Н.О., яка прочитала лекцію про профілактику гепатиту, в зв’язку з тим, що зареєстровано випадки захворювання жителів Казанківського району на гепатит.
Педагогом – організатором Влощинською Л.О. було проведено батьківський всеобуч про шкідливий вплив інтернету на здоров’я дітей.
* * *
Школа спільно працює з батьками і громадськістю.
У 2 класі, класний керівник Митрофанова С.М., діє виставка робіт "Таланти моєї родини". Сім'ї Хрупало О., Малишева В., Лісовської А., Лощиніної А., Туболєва М., Тетерюка Н., Чернова Д., Данілової Т. представили свої вироби.
* * *
Поради психолога батькам
Якщо:
- Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
- Дитину висміюють, вона стає замкнутою;
- Дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною;
- Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
- Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
- Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
- Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
- Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
- Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
- Дитина росте в розумінні і дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.
Десять заповідей для мами
і тата майбутнього першокласника
- Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу дома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».
- Визначте загальні інтереси. Це можуть бути пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).
- Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той й на інший продукт).
- Не лайте, а тим більше – не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».
- Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.
- Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення – запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість, що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що вам це цікаво.
- Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.
- Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачачи світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.
- Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Обов’язково вийде, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.
- Не будуй те ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому.
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ В ШКОЛІ ПЕРШОКЛАСНИКА
Аби навчання в школі було успішним, треба враховувати особливості адаптації дитини до шкільного життя. Взагалі, перший рік навчання особливо важкий для малюків. І адаптація може проходити по-різному. Значна частина дітей пристосовується протягом двох-трьох місяців навчання. Це виявляється в тому, що дитина звикає до колективу, ближче пізнає своїх однокласників, знаходить друзів. У дітей, які успішно пройшли адаптацію, переважають гарний настрій, бажання відвідувати школу, виконувати вимоги вчителя. Іншим дітям потрібно більше часу для звикання до шкільного життя. Вони можуть до кінця жовтня-листопада надавати перевагу ігровій діяльності, не одразу виконувати вимоги вчителя, з'ясовувати стосунки з однокласниками неадекватними методами, може з'явитися небажання вчитися. Це означає, що дитині особливо потрібна допомога.
Рекомендації батькам, діти яких важко пристосовуються до шкільного життя:
а) знати, в чому саме труднощі дитини (у спілкуванні з однокласниками, у навчанні, у відносинах з учителями);
б) обов'язково спілкуватися з дитиною щодня (допомагати у навчанні, читати казки, надати елементарні знання про довколишній світ);
в) розвивати моторику руки (різати папір, розфарбовувати, ліпити з пластиліну чи глини);
г) привчати до самостійності;
ґ) надати неважкі обов'язки по дому (годувати рибок, поливати квіти тощо).
Рекомендації батькам гіперактивних дітей
- У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадк